Spijkenisse – Dinsdagmiddag rond 15.30 uur zijn meerdere politie-eenheden, waaronder een hondengeleider, met spoed uitgerukt naar de Orchideestraat in Spijkenisse.
Ter plaatse stelden de agenten zich samen met ambulancemedewerkers op. Vervolgens gingen de hondengeleider, voorzien van een schild, samen met andere agenten en ambulancemedewerkers een woning aan het Hortensiapad binnen.
Volgens een woordvoerder van de politie was aan het incident een opstootje voorafgegaan. Over de precieze aanleiding en wat zich in de woning heeft afgespeeld, is verder niets bekendgemaakt.
Voor zover bekend zijn er geen aanhoudingen verricht.